Kibe bújt bele az ördög?

Jeszenszky Zsolt egy hosszabb írásban megemlítette, hogy édesapja sajnos sátáni erőket szolgál.

Ha el kell magyarázni, hogy mitől olyan sikeres és szerethető Peter Parker, akkor kérdés nélkül ezt a filmet javasolnám megtekintésre.
„Ugyanakkor lehet, nem is baj. A film stílusa sem indokol ilyesmit, ezért valahogy nincs szívem számon kérni rajta, hogy ejnye, mégis hol marad a lételemző, társadalomkritikai mondanivaló. Mindössze egy dolog ijesztő ebben a laza hangvételben: most nagyon nehéz meglátni, hogyan fog ez kapcsolódni az Infinity Warhoz. Hiába a DC a komoly-sötét, a Marvel meg a vicces-laza, valamennyi megkomolyodás elengedhetetlen lesz még az utóbbi részéről is, és ezt a Peter Parkert nem könnyű beilleszteni a képbe. Meglepő, hogy a Hazaérkezés és az Infinity War közé nem akarnak beékelni egy még önálló, későbbi drámára felkészítő, komolyabb tónusú részt. Na, nem mondom, hogy baj! Csak nem ez a bevett gyakorlat. (Emlékezzünk vissza az Amerika Kapitány, a Thor vagy a Vasember második részei milyenek voltak az elsőkhöz képest.)
A Pókember: Hazaérkezés most egy komolyabb érzelmi töltet nélküli, de szórakoztató, energikus alapozó film lett a karakter új megközelítéséhez. Nagyjából három mondatban le van tudva az, hogy mitől lett ő Pókember, homályos félmondatnyi utalás hangzik el arról, mi történt a szüleivel, tehát nem egy eredetfilmet látunk újra. Akit érdekelt a karakter, az már úgyis valahonnan hozzájutott ezekhez az információkhoz, sőt, a készítők mintha számítottak volna a korábbi filmek ismeretére, mert pár percen belül mindkét korábbi szériára tesznek egy-egy utalást, de a felfedezés örömét meghagyom mindenkinek. Szintén kedves fan service a főcím megváltoztatása, és úgy általában: ha el kell magyarázni, hogy mitől olyan sikeres és szerethető Peter Parker, akkor kérdés nélkül ezt a filmet javasolnám megtekintésre, innen pedig bármilyen magasságokat el lehet még érni, ha ügyesen csinálják.”