„60 oldal rengeteg egy képregénynek. Ekkora terjedelemben izgalmas, érzelemgazdag, felemelő, megrázó, elgondolkodtató, szenvedélyes történeteket lehet elmesélni. 60 oldalba akár az egész forradalmat és szabadságharcot bele lehet foglalni. 60 oldalba beleférne a világot (de legalábbis a mi és szüleink, nagyszüleink világát) felforgató két hét minden fontos vetülete. A képregény páratlanul erős narrációs eszköztára kifejezetten alkalmas akár komplex történelmi események sokoldalú ábrázolására, akár személyes tragédiák részletes kibontására. (…)
Alapvető hibának tartom, hogy a peresztrojka és a glasznoszty idejére helyezi az író a cselekményt: nehéz elhinni, hogy Gorbacsov olyan érzéketlen és buta lett volna, hogy egy Petrov-félét nevezzen ki budapesti nagykövetnek. (Azt meg kötve hiszem, hogy egy amerikai lap dupla oldalas cikket szentelt volna ennek a hírnek.) 88 októberében már rendesen beindult a pezsgés, a magyar pártvezetés kapkodott, szólamokat puffogtatott, és inkább csak futott az események után – ennek meg aztán végképp nincs semmi nyoma a történetben. Értelmesebb, hihetőbb lett volna az 56-ban Budapesten nagykövet Andropov vagy a keményvonal utolsó fellángolását képviselő Csernyenko rövid főtitkári regnálásnak az idejét becélozni. Ezek nem „lényegtelen apróságok”: ha az a cél, hogy ne feledjük a történelmüket, elődeink tetteit, ügyelni kell a részletekre.
A Budapest angyala azért csalódás, mert sosem dönti el magáról igazán, hogy mi akar lenni. 56-os képregénynek nem elég konkrét. (Miért is nincs megadva az 56-os jelenetekhez a pontos dátum? Egyáltalán nem mindegy, hogy a forradalom melyik stádiumában vagyunk.) Általános üzenetnek túl sablonos. Akcióképregényhez képest túl sokszor kapcsol üresjáratba. Ismeretterjesztő képregénynek nem alkalmas, mert adós marad a háttérrel, a lehetséges magyarázatokkal. Személyes történethez képest nem eléggé merül el a karakterekben.”