Játékokon túli virtuális valóság

2017. március 06. 14:15

A játékok uralják a mai virtuális és kiterjesztettvalóság-platformokat. A jövőben teljesen másként lesz.

2017. március 06. 14:15
Tim Sweeney
VentureBeat

„A VR és az AR lesz a valaha volt legigényesebb vizuális platform. Az Unreal Engine-t a nagy monitoros PC-k és televíziós konzoljátékok korában alapították, és a mobilplatformokkal egy kicsit visszaléptünk a képhűségben, annyira kis képernyőn viszont nem is várja el senki a teljes fotorealizmust. Más a helyzet a VR-rel és az AR-rel. Agyunk épp elég érzékeny ahhoz, hogy észlelje, ha valami rossz.

VR-rel dolgozó építészek és autótervezők sokat segítenek. Ha egy játékban nem teljes a realizmus, mindig ott van a stilizáció. Valódi tárgyak újraalkotásával viszont nem lehet csalni. A mai döbbenetesen immerzív VR-játékok egyébként is csak a VR és az AR kezdetei, ráadásul egyik platformnak sem a játék lesz az elsődleges funkciója.

A következő évtizedben mindennaposak lesznek a feljavított valóság készülékek, különösen az AR. Minden iparágban, tudományban, oktatásban stb. használni fogják őket.”
 

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Akitlosz
2017. március 07. 10:06
Igen, mivel amúgy is az a valósággal a legnagyobb gond, hogy rossz a grafikája.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!