Ákos zseniálisan tört borsot Magyar Péter orra alá
Nincs köze ahhoz a világhoz, amit ő képvisel.
A 2016. decemberében megjelent Nightcrawler 14 száma közül már az első, a The Message beültet az időutazós autó kormánya mögé, hogy elkezdjük az éjszakai száguldásunkat.
„A 2016. decemberében megjelent Nightcrawler 14 száma közül már az első, a The Message beültet az időutazós autó kormánya mögé, hogy elkezdjük az éjszakai száguldásunkat. A stílusjegyek közül a föl-leugráló videojáték-effektek jól ellenpontozzák a basszus monoton kérlelhetetlenségét. Utunk második állomásán, a Virtual Reality-ben végre feltesszük a nyolcvanas években olyannyira várt VR-sisakunkat. A Radio Towers a Tron digitális Paradicsomát varázsolja elénk – itt már nem is a DeLorean DMC-12-ben ülünk, hanem a fényből szőtt motorokon hasítjuk a rácsos teret. A This Is Not the End egy korabeli videojáték hangulatát idézi meg, a címadó Nightcrawler pedig a Commando című film alaptémájának egyik hangszerével kezdődik, szinte látjuk magunk előtt John Matrixot. A vokóderek, a torzított szövegek kitűnően fekszenek rá a végig jelen lévő lüktetésre. Igen, ilyen volt a jövő.”