„A Varga pincészet borait nem találjuk meg a szaküzletekben, illetve a boltok prémium termékei számára rendszeresített polcokon, azonban minden éjjel-nappaliban és sarki közértben ránk mosolyognak a címkék. A Varga boroknak egy olyan területen sikerült márkaértéket teremteni, illetve egy kényes egyensúlyt fenntartani, ahol elvileg sem a márkának, sem a kényes egyensúlynak nincs helye: azok számára sikerült megbízható címkévé válniuk, akik egyrészt kicsit ittas állapotba szeretnének kerülni, gyors megoldásra van szükségük és 600 forintnál kevesebbet szeretnének borra költeni, másrészt azt is szeretnék gondolni, hogy nem nagyon fog fájni másnap a fejük, és elfogadják azt, hogy lövésük sincs a kifinomult pincészetekről. Rengeteg bor készül erre a piacra, de azok nem válnak márkává. És akkor azt még nem is mondtuk, milyen erős B2B-márka – a mezőtúri kocsmától a fehérvári restin át a Balaton-parti büfékig ez Magyarország folyóbora. Amit nagyon várunk következő lépésnek: Árukapcsolást a McDonald’s egyik párszázas ajánlatával. (P. K.)”