Késes támadás történt Németországban, egy gyermek is életét vesztette (VIDEÓ)
A rendőrség egy afgán férfit tartóztatott le, akinek az indítékáról egyelőre nincsenek információk.
Lábak nélkül nem lehet járni, de érzelmileg útra kelni fantáziában igen. Kezek nélkül nem lehet ölelni, de érzelmileg átkarolni valakit a képzelettel igen.
„(...)
Mindenkinek ébresztőt fújnék a nem létező harsonámmal, mert az mégiscsak elgondolkodtató, hogy miért 40-50 éves pedagógiai módszerekkel és családmodell neveléssel próbálunk szárnyakat adni a következő generációnak? Aztán csodálkozunk, hogy nincs kedvük vagy nem akarnak repülni. Esetleg ki sem próbálják a szárnycsapkodást.
Ha a nevelés és fejlesztés nem megy szép szóval, akkor majd szigorral és elfojtással. Ha azzal sem lehetséges, akkor kirekesztéssel, izolációval, agresszivitással. Majd jön a regresszió számtalan formája és a szárnyacskák működésképtelenné válnak, letörnek, inaktívak lesznek! Részképesség probléma, figyelemzavar, fejletlen készségek, képességhiányok, érzelmi memóriaháború, mozgásintegritás hiányok, motiválatlanság, érzelmi beszűkültségből származó frusztrációk és agresszív megnyilvánulások.
(...)
A nevelésben mindenki részt vesz, mert a jövő embereit együtt, kollektíven neveljük. Részt vesz benne az iskolai takarító néni, a sarki fűszeres eladó bácsi, a sarkon lakó Rózsika néni és a buszvezető is, az online térbeli játékok és az offline valós világa! Belegondoltunk abba, hogy a gyermekeink a 24 órából milyen sokat töltenek a környezetük nevelésében? Ott, ahol más emberek nevelik és alakítják a legdrágább kincseinket. Ott találkoznak az erdei farkasokkal, a bárányokkal, a bölcs baglyokkal, a reményt adó tündérekkel is.
Minden hat a gyermekre és ha nincs idő a családban kibeszélni, kijátszani, kiugrálni, ki-fantáziálni a gyereknek, akkor az képes érzelmileg is megakasztani a fejlődő érzelmi és lelki folyamatokat, vagyis a szárnyakat. Az érzelmi elakadások olyan csecsemőkori reflexeket tarthatnak fenn, amely miatt a részképesség zavar beállhat. Az inaktív mozgás pedig nem integrálja a szenzoros tapasztalatokat, főleg ha a fejlődésben az egyensúly részletei is érintődtek.
(...)”