„(...)
A honlap összeköti azokat a párokat, akik éppen házasodni készülnek, és az utazókat, akik a múzeumok és a kötelező látnivalók helyett/mellett valamilyen egyedi kulturális élményre kíváncsiak. A weboldalra bárki feltöltheti saját lakodalmát, illetve szemezgethet a már regisztrált esküvők között. A két fiatal egyelőre főként indiai esküvőkre szervez turistákat, ami nem meglepő annak fényében, hogy az indiai esküvői piac 40 milliárd dollárt tesz ki évente. A jövőben azért tervezik a helyszínek és a szolgáltatások bővítését. A nyílt jegyértékesítés mellett több termékkel szeretnének kijönni, ami a fejlett országok piacaihoz, az ottani párok igényeihez jobban illeszkedik.
(...)
Úgy fest, megtaláltatok egy piaci rést.
MM: Az esküvőpiac nagyon nagy iparág, amiben iszonyú kevés innováció van. Mindenki magára az esemény milyenségére fókuszál, a helyszínre, a dekorációra és a tematikára, maximum ezekben volt változás évtizedekre visszanézve. De holisztikusan, ami mondjuk alapjaiban változtatná meg az iparágat, eddig nem történt semmi. A Join My Wedding ötletét, vagyis azt, hogy az esküvőkből közösségi élmény legyen, abszolút trendformálónak ítélik teljesen független véleményformáló szakemberek.