Szentkirályi Alexandra másoknak is ingyenessé tenné a tömegközlekedést
A kormánypárti politikus jó hírt közölt a budapesti kutyásokkal és a biciklisekkel.
Kormányhatározat formájában öltött testet a budapesti Déli pályaudvarról szóló elmúlt évekbeli ötletek legújabb változata.
„Kormányhatározat formájában öltött testet a budapesti Déli pályaudvarról szóló elmúlt évekbeli ötletek legújabb változata. A fővárosban közlekedők, az agglomerációból és az ország más tájairól ide érkezők vagy innen indulók százezreit érintő kérdés eldőlni látszik. A Magyar Közlönyben megjelent döntés szerint idén tavasszal egymilliárd forintot költenek a Déli pályaudvar bezárásához, »jövőbeni funkciójához« szükséges hatásvizsgálatokra, a Kelenföldi pályaudvar kapacitásbővítési lehetőségeit bemutató tanulmányokra, környezetvédelmi felmérésekre. Ezekért Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszter a felelős, a vizsgálatokat bő három hónap alatt el is kell végeztetnie.
A műszakilag valóban rossz állapotban lévő Déli sorsáról új és újabb elképzelések láttak napvilágot azóta, hogy tavaly kétszer is megcsúszott a közeli alagút födémje, s a pályaudvart hetekre le kellett zárni. Először talán az új budapesti szuperkórházat vélték itt felfedezni sokan, de kiderült, az csak egy délibáb volt. Mint ahogy a vonatközlekedés, tehát csomópont nélküli, budai belvárosi P+R parkoló sajtóbeli felvetését is sokan kétkedve fogadták az év elején. Ebbe a sorba tartozik a Miniszterelnökséget vezető miniszter által január végén bejelentett közpark ötlete is. Ha utóbbit komolyan gondolnák, akkor talán először a néhány méternyire fekvő, lepusztult Vérmező felújítására kéne sort keríteni.”