Az elmúlt hónapokban az elszabadult marketingesek az egész országot gyereknek nézik, sőt hülye gyereknek. Nem vagyok benne biztos, hogy ez teljesen indokolt hozzánkállás.
„Nem lehet úgy végigmenni az utcán, bevásárolni vacsorára, nem lehet úgy megnyitni az újságokat, elmenni a bölcsibe a gyerekért, bulizni a haverokkal, hogy ne jönne szembe valamilyen formában legalább egy loncsos csubakka vagy egy rohamosztagos.
A dömping már lassan az ország identitást veszélyezteti. Ugyanis a Csillagok háborújá-s termékek nem csupán a hagyományos reklámtárgyakkal és nem csupán gyerekeket célozzák be, hanem a dúsgazdag csecsemőktől kezdve a nagyon szegény aggastyánokig mindenkit.
Egészen elképesztő termékekről is azt gondolják a marketingesek, hogy azok majd jobban fogynak, ha ráhúznak egy Darth Vader-sisakot. Egy centire vagyunk a Star Wars-os csirkelábtól.”