Naggyá tenni Amerikát
Az új elnöknek lassan el kell kezdeni az egyezkedést a birodalmi hatalomgazdaság uraival, a Big Tech, a Big Pharma, a Big Money hatalmasságaival.
Aki képes meghaladni a homo vásárlót, elképesztő viszolygással és gyász hangulatban néz végig az akciós fogyasztási cikkektől bezsongott tömegen.
„Én nem a vásárlás teljes megtagadásával válaszolnék a kapitalizmus e szörnyű gyásznapjára, mert nem a vásárlással vagy a kapitalizmussal van baj, hanem a marketing ingerek által marionett bábuként rángatott fogyasztók legkevésbé sem tudatos vásárlásával. Mi lenne, ha lenne egyetlen nap az évben, amikor mindenki pontosan megnézi, hogy mit vesz egy nagybevásárlás során? Szép lassan végigsétál a polcok között, leemelget ezt-azt, és megnézi, hogy mi van a hátára írva, mi van benne, és honnan származik. Sodium Laureth Sulate, Sodium Chloride, Glycerin, Cocamide MEA, Parfüm, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, hogy csak a baba tusfürdőm összetételét idézzem.
Már csak egy hónap van karácsonyig: egy ilyen nap talán elgondolkoztatná az embert, hogy ne vegyen értelmetlen dolgokat, és ne is gyártson, mert az sem mentség, hogy valami hand made. Akibe gyerekkorába beleégtek kedvenc tanító nénije szavai, hogy az igazi meglepetés a saját maga által gyártott ajándék (és közben esetleg saját gyerekei is születtek), hajlamos azt hinni, hogy a másik különösen örül egy kézműves papírgalacsin hóembernek, dekupázsolt csempének, és egyéb lopott ötletnek a Meskáról. »Ezt én csináltam, és ugye milyen jó lett?!« Persze karácsonykor, eme szent napon, az évben egyszer elővett Bailey’s-nek köszönhetően mindenki megleli a Buddha természetét, és képes tényleg őszintének tűnő széles mosollyal átvenni ezeket az ajándékhulladékokat, sőt az igazán bezsongottak még valami olyat is hozzátesznek, hogy: »Jujj, de jó! Ez tök jól fog majd mutatni az étkezőasztalon«. Na, ők speciel pont megérdemlik, hogy jövőre tovább bővüljön a jól mutató hópelyhes tálkészletük.”