Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
A natív hirdetés belesimul a környezetébe, nem is vesszük észre, hogy reklámot fogyasztunk. A virtuális valóság végtelen felületein pedig nem is tudjuk majd megkülönböztetni a környezetétől már soha.
Mióta a Facebook megvette 2 milliárd dollárért az Oculus VR hardveres céget mindenki sejti valami nagy dobásra készül a közösségi média atyja Mark Zuckerberg. Nem véletlen, hogy az Apple, a Sony és a Google is egyre másra belekóstolgat a virtuális valóság nagy tortájába, igaz láthatólag kivárnak, mivel nem nagyon tudnak vele mit kezdeni (lásd a Google CardBoard esete a New York Times-al, amikor is 1 millió előfizető kapott ingyen a VR változatához egy olcsó szemüveget).
Érdemes egy kicsit gondolkodni mire is kell a VR a Facebooknak? Nem másra, mint korunk új találmányára, a natív hirdetés vagy reklám újfajta evangelizációjára. Ma már a „hagyományos" hirdetési felületek, mint a TV, az internet és a mobil is helyet ad ennek a divatnak, de a legjobban egy virtuális világban teljesedhet ki a maga teljes valóságában a natív reklám műfaja.
Mi is az a natív hirdetés? Olyan reklám megjelenítés, ahol a fizetett hirdetés, tartalmilag és formailag beleolvad a kontextusát képző platform szerkesztett környezetébe. Vagyis nem ugrik ki, mint a weboldalakon a tolakodó bannerek, nem nyomul agresszíven a fogyasztójára, belesimul, mint egy kaméleon az éppen „élvezett" tartalomba, ezért sokkal jobban oda is figyel rá a célközönsége. Jobban is működik a natív reklám, hiszen a legtöbb fizetőképes korba lépett potenciális ügyfél az új dolgokat korábbi élményeihez viszonyítva tárolja el az emlékezetében, így gyorsabban és tartósan rögzül a hirdetők vásárlásra ösztönző üzenete. Képzeljük el egy virtuális világban, ahol ki vagyunk szakítva a megszokott környezetünkből, hiszen egy sisakot viselünk a fejünkön mennyivel jobban „üt" egy ilyen natív márkás üzenet, hiszen látszólag a „majdnem valóságos" virtuális felület részét képezi már eleve. Érthető, hogy a nagy márkák a Coca-Cola, Sony és a Nissan is már ezzel kísérleteznek, a virtuális valóság forradalmat fog hozni, egy új platformot a natív hirdetésnek."