„A multicégek PR-ülésein is nyilván előkerült, hogy figyu, ez az »élő bolygó« milyen pozitív üzenet már. De a szakemberek gyorsan le is csapták azzal, hogy jobb is van: a melegházasság, egy szivárványos profilfotó nem kerül semmibe, nem kell miatta külön kukába dobni a cseresznyemagot meg a májkrémes konzerv dobozát.
Vajon mi lesz a következő, mondjuk a drogliberalizáció? Vagy a gyermek-eutanázia?
Persze könnyű ezt azzal elütni, hogy ha ilyen ostoba homofób vagy, akkor ne igyál kólát, ne hordjál Levi’s-t és ne kávézz a Starbuck’s-ban, te köcsög. Abba viszont nem könnyű belenyugodni, hogy az átlagember évek óta támogatta a melegházasságot öntudatlanul, miközben azt hitte, hogy csak egy szimpla kólát iszik. A kólamikulás ezek szerint nem véletlenül mosolygott annyira a reklámokon, évtizedek óta ezt sugallta az öreg, meleg, barna szemeivel.
Különös is lenne ezentúl ezek ilyen ideológiák mentén enni, öltözködni és élni. Jelen helyzetben azonban a multicégek egy merőben megosztó ideológiát választottak önreklámozásnak, tehát a melegpropaganda zászlóra tűzésével tulajdonképpen ők kezdték a provokációt, és nem a melegházasság ellenzői, vagy a szimpla, érdektelen fogyasztók.
Ha a CÖF helyében lennék, most azért indítanék menetet, hogy legyen kötelező a csomagoláson is feltüntetni, nagy szivárványos betűkkel, hogy ha ezt a terméket eszed, hordod, használod, akkor támogatod a melegházasságot. A hátoldalán meg az összetevőkben is szerepeltetni kelljen, hogy nyomokban buzilobbit és liberalizmust tartalmaz.”