„Mindebből úgy látszik, hogy Jancsi az indexes interjútól pöccent be, de nem ez a helyzet. Az csak egy finom fricska volt, a lényeg, hogy a Tusko kitett az oldalára egy hirdetést, mely megjelent már máshol is, s melynek lényege: MARADUNK! A 20 közös év miatt, a munkatársak, a vásárlók, a beszállítók miatt. S még nagy betűkkel: MERT SZERETJÜK MAGYARORSZÁGOT. Ami nyilván egy ordas nagy kamu, szeretik ők a saját pénzüket, semmi mást, de ezt egy működő piacgazdaságban nem szokás a szemükre vetni, erről szól az a mocskos kapitalizmus, aminél jobb működőképes rendszert sajna még nem sikerült senkinek bevezetnie. Így ha túllépünk a nagyzoláson, látjuk, hogy mit is akar mondani a Tesco ezzel a kis nyálas hirdetéssel. Újmagyarul nagyjából ezt: bekaphatjátok ti az összes faszunkat, mi még akkor is itt leszünk, amikor titeket vasvillával hajt el a népetek a bús picsába.
Hasonló ez, mint amit az RTL Klub tett. Üzleti érdekük úgy kívánja, hogy beleálljanak a harcba. Csak itt nem Lázár és bandája mocskait öntik minden este a nézők arcába, hanem a Teszkók a puszta létezésükkel demonstrálják a kormányzat aljasságát. A szombati tömegben ácsorgók is mindig tudni fogják, mi miért történik. Az van János, hogy én is baromi ideges lennék a helyedben. Cseréld gyorsan a gyerek kecóját még nagyobbra, mert hamarosan jó esetben is csak piaci áron teheted és pénzed se nagyon lesz rá.”