Lesből támadt az elkövető – ezt tudni a Rózsadombon halálra szúrt egykori RTL-es vezető tragédiájáról
Már azt is tudni, mi vezetett a gyilkossághoz.
Az van János, hogy én is baromi ideges lennék a helyedben. Cseréld gyorsan a gyerek kecóját még nagyobbra, mert hamarosan jó esetben is csak piaci áron teheted és pénzed se nagyon lesz rá.
„Mindebből úgy látszik, hogy Jancsi az indexes interjútól pöccent be, de nem ez a helyzet. Az csak egy finom fricska volt, a lényeg, hogy a Tusko kitett az oldalára egy hirdetést, mely megjelent már máshol is, s melynek lényege: MARADUNK! A 20 közös év miatt, a munkatársak, a vásárlók, a beszállítók miatt. S még nagy betűkkel: MERT SZERETJÜK MAGYARORSZÁGOT. Ami nyilván egy ordas nagy kamu, szeretik ők a saját pénzüket, semmi mást, de ezt egy működő piacgazdaságban nem szokás a szemükre vetni, erről szól az a mocskos kapitalizmus, aminél jobb működőképes rendszert sajna még nem sikerült senkinek bevezetnie. Így ha túllépünk a nagyzoláson, látjuk, hogy mit is akar mondani a Tesco ezzel a kis nyálas hirdetéssel. Újmagyarul nagyjából ezt: bekaphatjátok ti az összes faszunkat, mi még akkor is itt leszünk, amikor titeket vasvillával hajt el a népetek a bús picsába.
Hasonló ez, mint amit az RTL Klub tett. Üzleti érdekük úgy kívánja, hogy beleálljanak a harcba. Csak itt nem Lázár és bandája mocskait öntik minden este a nézők arcába, hanem a Teszkók a puszta létezésükkel demonstrálják a kormányzat aljasságát. A szombati tömegben ácsorgók is mindig tudni fogják, mi miért történik. Az van János, hogy én is baromi ideges lennék a helyedben. Cseréld gyorsan a gyerek kecóját még nagyobbra, mert hamarosan jó esetben is csak piaci áron teheted és pénzed se nagyon lesz rá.”