Elakadt kamionok, kimaradó járatok, járhatatlan utak: beköszönt a tél Magyarországra
Reggelig a legtöbb hó a Pest vármegyei Pilisszentkereszten esett, itt 22 centimétert mértek.
Még ha hosszabb is volt az utam, akkor is legalább nem a dugóban álltam eddig, kevésbé szennyeztem a városban élők környezetét. Januártól mégis ezt fogom tenni.
„Csepreghy szerint nem terheli meg annyira az autósok pénztárcáját, hogy fizetőssé tennék az autópályákat, gyorsforgalmi utakat valamint az M0-st, amit a legtöbben, mint például jómagam is, Budapest/Belváros elkerülésére használunk. Még ha hosszabb is volt az utam, akkor is legalább nem a dugóban álltam eddig, kevésbé szennyeztem a városban élők környezetét. Januártól mégis ezt fogom tenni.
Bár biztosan sokan lesznek, akik fizetnek, vagy átállnak a vasútra. De valljuk be, demagógia azt mondani, hogy mindenhova el lehet jutni ugyanolyan gyorsan és kényelmesen tömegközlekedéssel, mint autóval. De az is biztos, hogy lesznek majd olyanok is (valószínű, nem kevesen), akik a mellékutakat használják majd, így véve igénybe az ott élők idegeit és egészségét. (...)
Szőnyi Szilárd kollégám már hangot adott csütörtökön a nemtetszésének és gyakorlati kérdéseket is feltett. Nálam a kérdés továbbra is az, miért fizetnénk olyanért, amiért eddig nem kellett? És újra felvetődik a kérdés: megint mi ezzel a Fidesz szándéka? Az biztos, hogy a fizetőssé váló útszakaszokkal újabb szavazókat vesztettek el.”