Pottyondy Edina bedöntötte a Tisza Pártot Magyar Péterrel együtt

Orbán Viktorba akart rúgni, de végül Magyarba sikerült.

Ez egy látványosan és izgalmasan színes világ, amit egy ostoba mozdulattal szétcseszni gazemberség lenne.
„Oké, hogy északi országokban – mint pl. a svédeknél a Systembolagetek – működik a rendszer, és amennyire tudom, nem rosszul, csakhogy ott egyrészt sokkal kevésbé színes és változatos a termelés, másrészt több évtizedes kultúrája van már a dolognak.
Magyarországon viszont a pálinka-, sör- és borkészítésnek és -kereskedésnek van kultúrája, ami a rendszerváltás óta eltelt bő két évtized alatt szépecskén szárba szökkent, és minden nyűg és nyavalya ellenére elég klasszul működik. Hogy csak a kiskereskedelemre szűkítsem a téma témázását: menő és értékes brandek jöttek létre, amelyek felkészültségüknek, rugalmasságuknak és most már rutinjuknak is hála nyugat-európai színvonalú melót végeznek, másképpen mondva, 21. századi levegőt csempésznek a nyomorult magyar mindennapokba. Még egyszer: ez egy látványosan és izgalmasan színes világ, amit egy ostoba mozdulattal szétcseszni gazemberség lenne.
Vonok egy szemléletes párhuzamot: valami olyasmi lenne ez, mintha egyik pillanatról a másikra bezárnák az összes mozit meg színházat, azzal, hogy innentől csak ugyanazon cégérek alatt szabad vetíteni ugyanazokat a filmeket, játszani ugyanazokat az előadásokat.
De jó, induljunk ki abból, hogy a mostani kereskedők az új szisztémában is megkapják az esélyt, és nem nyúlják le a placcot a fideszes haverok. El tudjátok képzelni, hogy a Bortársaság, a Radovin, a Csakajósör vagy a Whiskey.net nemzeti italboltként folytatja, valami undorítóan lószarbarna matrica alatt és bedeszkázott kirakatok mögött?
Hát mi a nyavalya van azokban a fejekben már tényleg? Káposztalé? Kell a pénz, mi? Jól van, pusztuljon minden a picsába.”