Dől a lé, dübörög a reklám – kivéve persze, ha a Schindler listája van műsoron, olyankor tilos vécétisztítóval meg intimbetéttel megzavarni a műélvezést.
„Azóta győzött a nézettség, győztek a kereskedelmi televíziók, dől a lé, dübörög a reklám – kivéve persze, ha a Schindler listája van műsoron, olyankor tilos vécétisztítóval meg intimbetéttel megzavarni a műélvezést. Vécétisztító és intimbetét csak Mel Gibson Passiójához dukál. Ha egyáltalán…
Aztán ha a kormány úgy dönt, hogy megadóztatja a reklámmilliárdokat, melyek a f…helikopter gyümölcsei, akkor nagy lesz az összeröffenés, és elkezdik temetni a sajtószabadságot. Az RTL pedig bosszúból elkezd kormánygyalázó híradókat gyártani. Akkor viszont nem értem az egészet. Mert ugye mindebből az következik, hogy az RTL eddig meg volt véve, tokkal-vonóval. Kilóra megvették őket az előző kormányok az adóztatás hiányával, cserébe készültek a kétfejű borjakról és édibédi újszülött sünikről szóló híradók. Most meg itt az adó, itt a gyalázkodó, kőkemény politikai híradó. De akkor a sok baromnak ujjongania kellene a reklámadó miatt, és dicsérni a sajtószabadság eljövetelét!
Nos, ehhez képest van, ami van. Megfejelve azzal, hogy bár az érintettek cáfolták, a magyar cég cáfolta, a német anyacég cáfolta, mégis tényként közlik a kretének, hogy Lázár János rúgatta ki az Origo főszerkesztőjét. És szerintük ez a sajtószabadság.”