Kritikus tömeg

2013. november 15. 07:54

Budapest és vidéke egyes részein célszerű, de mindenképpen életszerű lenne a közösségi közlekedést visszakeresztelni tömegközlekedésre.

2013. november 15. 07:54
Tóth Levente
NOL

„Budapest és vidéke egyes részein célszerű, de mindenképpen életszerű lenne a közösségi közlekedést visszakeresztelni tömegközlekedésre. És rögtön be is kellene vonni ebbe a körbe az autósokat. Mert amit látunk, az nem közösség, hanem tömeg. Maximum tömegközösség, de abból is a legnagyobbfajta. A közlekedést pedig rögtön ki is húzhatjuk ebből a kifejezésből, mert az azért feltételezné valamiféle érzékelhető haladását a tömegnek. Ami viszont nem tapasztalható.

Közösségi közlekedésnek már csak azért sem nevezhetjük azt, amit Budapesten és környékén több helyen is látunk, mert ahhoz az kellene, hogy a közlekedés irányítói, arra bármiféle ráhatással bíró állami szervek a járműveken utazni próbálókat ne valamiféle birkanyájnak vagy még annak se, hanem embertársaik közösségének tekintsék. Ezt viszont nincs okunk feltételezni, mert vannak olyan útszakaszok, ahol azt tapasztalják a városba tartók, hogy mintha valaki, esetleg többen direkt azzal lennének megbízva, hogy tegyék a lehető legnehezebbé és leghosszabbá számukra a városba vezető utat. Jelentem, ezt a feladatot sikerrel ellátják, sőt: túl is teljesítik.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 17 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
kjkj945
2013. november 15. 11:25
Nagykörút budai körút vonalán belül dugódíj !!! pl 50 ezerrel kezdve!!!
kuwiq
2013. november 15. 11:19
"vannak olyan útszakaszok, ahol azt tapasztalják a városba tartók, hogy mintha valaki, esetleg többen direkt azzal lennének megbízva, hogy tegyék a lehető legnehezebbé és leghosszabbá számukra a városba vezető utat" ez sajnos igaz, vannak kritikus lámpák minden bevezető útvonalon, amelyek mögött reggelente kilométeres sorok gyűlnek föl
kjkj945
2013. november 15. 10:06
noltol kritikusss trolll Már abba lehetne hagyni a tömegközlekedéssel való szájtépést. 45 óta a tömegközlekedésre mindig kevesebbet költöttek, mint amennyi kellet volna. A 60-as években mondottam, hogy ingyenessé kellene tenni (vagy 2 tizezrelék fizulevonásért) a tömegközlekedést az állandó lakosoknak. A 80-as években úgyszintén. A jegyárak bevétele mindig csak bagó volt a teljes költségekhez képest. Ezt mindegyik ''szak''ember tudja, de erről kussssolnak!
*ufó*
2013. november 15. 09:13
elmondom akkor röviden, hogy mivan mivan az utakat nem csinálják meg normálisan, egyik banda sem, se demszky, se tarlós, toldozzák-foldozzák, de nem csinálják meg normálisan egyszer, mivel ha többször lehet foltozgatni az utakat, akkor többet lehet lopni a közpénzből, plusz most nyakunkon az ún. választási év, hát ezerrel szétkúrtak mindent a fiúk, hogy majd milyen klassz lesz jövőre a sok átadás a híradóban, amit csak a lúzerek néznek :)
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!