„Tarlós Istvánt a közlekedési ágazatokkal kapcsolatos 20 pontja miatt ízekre szedik, szedjük magunk is, de el kell ismerni azt is, hogy a főpolgármester segíteni akart, amikor azt kérte, hogy a Budapesti Közlekedési Központ gondolkodjon el, mielőtt a nagy forgalmú helyeken korlátozza az autós forgalmat a buszok vagy a villamosok érdekében.
Szakmai ügyekben nyilvánított véleményt, s ha olyat követel, hogy felül kell vizsgálni, urambocsá’ meg kell szüntetni egy-két hamarbuszsávot, azon érdemes elgondolkodni. Mondom ezt úgy, hogy természetesen a busszal és a tömegközlekedéssel vagyok, egészséges nagyvárosban nem normális, ha autók dugaszolják el a szűk átjárókat.
Azt is elfogadom – a BKK mondjuk ezt pofátlanul csinálja –, hogy a tömegközlekedésnek előnyt kell adni az autókkal szemben. De az valóban nem normális, hogy például Budaörs – és még egy sor városkörnyéki település – felől reggelenként több órába telik a város megközelítése. Elmondható, hogy a BKK-s nyomulás eredménye az, hogy a Déli pályaudvar, a BAH csomópont és a Margit híd kör nyéke használhatatlanná vált.”