Vírusként terjed egy új trend az egész világon – Magyarország sem marad le róla
Ma már nem működik, hogy kiteszik a nevüket a plakátokra, de nem mondanak magukról semmit.
Kapásból mondok magának tíz olyan reklámot, ami az én ötletem, és mind jó reklámok. Interjú.
„Jól megy az arany, jó pénzt csinál a dióból, miért szeretne még egy reklámügynökséget is?
Mert ha én felérek a csúcsra, nekem kell egy újabb csúcs. Én így működöm. Pedig a feleségem azt mondta, ha csinálsz még egy vállalatot, elválok tőled. 24 éve élek az asszonnyal, és nem akarok elválni. Én már hűséges vagyok, az tudja, mit jelent? Csak az impotens férfi hűséges. Hát én már két éve az vagyok.
És miért pont reklámügynökség?
Ezt csináltam húsz évig Németországban, abból szereztem a vagyonomat. Kapásból mondok magának tíz olyan reklámot, ami az én ötletem, és mind jó reklámok. Ez sem rossz reklám, amit mutattam, az ötlet maga nem rossz. Ha van ehhez érzékem, miért ne adjam el másnak is? Húsz évvel ezelőtt még a dióról sem tudtam semmit, ma bármikor leülök egy professzorral a dióról vitatkozni.
Milyen ügyfelekben reménykedik?
Kicsikben. Egy kisvállalkozás reklámköltsége nálunk pár százezer forint egy hónapra. Az nem pénz azért, amit nyújtunk.”