„Igaz, sok dolgot nem tud még az AdWords, pl. erősen korlátozott a kreatív mérete, és csak a hagyományos megjelenési módok érhetőek el. Másrészt viszont sok hirdetőnek ez is elég, főleg annyiért, amennyiért így megkapja. Véleményem szerint egyébként a hazai tartalomszolgáltatók hosszú távon rossz irányba léptek ezzel, de sajnos nem csak ez az egy lépés az, ami hosszú távon nem tűnik helyesnek...
A Facebook pedig eközben stabilan viszi a felhasználók idejét. Egyre komolyabb kampányokra lehet használni, egészen jó célzási lehetőségekkel, és akár hihetetlenül nagy elérésekkel is. És bár van azért egy tisztességes méretű réteg, aki nincs a Facebookon, de a kereskedelmileg fontos korcsoport jelentős része elérhető. És az jól látszik, hogy használják is a hirdetők: a Facebook neve és helyzete egyelőre erősödik.
Nem jó hírek ezek a hazai tartalomszolgáltatóknak és sales house-oknak, főleg azért, mert a Google és a Facebook relatíve olcsó. Igaz, egyre több helyen lehet nagyon olcsón display hirdetésekhez jutni - nagyméretű helyeket is lehet venni 1 Ft-os megjelenési díjakért, és még ebből lehet alkudni is. Egészen biztos, hogy ki kell találni még jobban azt, hogy miben lehet mást és főleg többet adni, mint a Google AdWords egyszerű bannerei vagy a Facebook szupercélzási lehetőségei. Akinek ez bejön, az növekedni fog. A többiek pedig kiszorulhatnak.”