Lehet a körúton is több a bringás (úgy értem mazsola is) és már nem olyan türelmesek a sofőrök mint 2-3 éve azzal a pár kerekessel.
„2010 eleje óta járok új(abb) munkahelyemre a nagykörúton minden nap. Nyugati vagy Oktogon és Korvin közt. Tavaly is volt egy-egy béna autós, de youtube blogomra is csak kb 2 került fel. Idén (május) a mai eset lenne a 8. ha ment volna. És a tavalyi necces 20-25cm oldaltáv mára már sok. A nagykörút visszafejlődik. Talán kevés a pénzük az embereknek, drága a benzin, frusztráltak? Lehet a körúton is több a bringás (úgy értem mazsola is) és már nem olyan türelmesek a sofőrök mint 2-3 éve azzal a pár kerekessel. Van egy nagymotorom is, ott is azt tapasztalom, hogy Hungáriám a sorok közt már rendszeresen dudálnak meg, mert mert ... nem tudom ... haladok azért.
3 napig csak azért jártam a Bajcsyn, mert az új buszbringasáv egy álom. Egy ilyen nyugodtan lehetne a nagykörúton is. Parkolósávot megszüntetni, pirosra festeni. Apropó valaki magyarázza már el, miért lehet az, hogy Bp-en 40millió autó fo*a a füstöt, de kb 200 kiváltságos autó parkolhat úgy ott, hogy helyette bármi (járda, buszsáv, bringasáv, lángosos, virágágyás,...) értelmesebb lenne? De arra is emlékszem, hogy villamos sín kétszeri felújítása alkalmával is csak először tudták a parkolósávot ideiglenesen megszüntetni, 2. alkalommal a felháborodás miatt nem ment.
Szerintem a nagykörtén egy-egy reggel kéne adhoc felvonulás.”