„A Facebook és a blogok működnek. Miközben az állami tájékoztatás mindössze egy sms-re volt képes, addig a közösség elég ügyesen megoldotta az információs láncot. A Facebook mindenre alkalmassá vált: segítségkérésre, segítség adásra, képek megosztására, vélemények írására. Van ebben az országban egy olyan alternatív média, ami működik, és az emberek működtetik.
És van egy hivatalos média és van egy kormányzat, amelyik ezt a médiát nem látja, és így nem is használja. Nagyon tanulságos, hogy lassan a közhivataloknak is kellene közösségi média stratégia. Lassan elvárás, minimális elvárás, hogy a minisztériumok, a katasztrófavédelem, a mentők, a tűzoltók ott legyenek a közösségi médiában: ne csak egy kvázi statikus, sajtóközleményeket közreadó Facebook oldaluk legyen, hanem egy működő csatornájuk szakértővel, felelőssel és így tovább.
Mert mennyivel egyszerűbb lenne az információkat az erre (adópénzből) fenntartott hivatalok, szervezetek eszközein megosztani, és nem a közösség által készített, alapvetően megbízhatatlan helyeken? Egy Google Docs, egy Google Maps alapú szolgáltatás, egy-egy civil vagy céges Facebook oldal most az információs csomópont, és nem a Belügyminisztérium weboldala, nem a Katasztrófavédelem Facebook oldala.”