„Az urbanista blogon nyilvánosságra került néhány kép arról, hogy hogy is nézne ki ez a tengely, ha kevesebb személygépkocsi közlekedne rajta (kevesebb hely lenne erre), a középre helyezett buszsávon kívül lenne kerékpársáv, és nem utolsó sorban sok helyen növekedne a gyalogos felület nagysága. Ezek a képek igazán magukért beszélnek. Az utóbbi 25 évben láttuk, hogy mi történt az útvonalon a boltokkal, tudjuk, hogy a helyi ingatlanok ára alacsonyabb a környék átlagánál. Embernek eszébe nem jutna, hogy lemenjen kirakatot nézni mondjuk a Kossuth Lajos utcában, a közlekedés meg finoman szólva sem ideális, mégis várat magára a változtatás. Pedig mióta téma ez! (...)
A helyzetet javítani kívánó javaslatok, tervek rendre visszapattantak, leginkább a politikáról, az éppen regnáló városvezetés mintha nem lett volna meggyőződve arról, hogy a tervezett változtatás jó, így aztán nem is vállalta fel a várható kezdeti ellenállást.