Legyen már jobb az a banner, na!

2013. január 14. 19:23

A hirdetőn kívül a tartalomszolgáltatóknak az igazi érdeke a jó hirdetés!

2013. január 14. 19:23
Berényi Konrád
Onlinemarketing blog

„Lehet, a nagyobb tartalomszolgáltatóknál, sales house-oknál sem ártana valami tanácsadás: egyértelmű jelzés a megrendelő felé, hogy amit csinált, az bizony olyan, hogy mnőségben a béka is felettünk van! És miért ők szóljanak? Mert a hirdetőn kívül a tartalomszolgáltatóknak az igazi érdeke a jó hirdetés! Ugyanis a megrendelő ügyfelet akar, az ügyfelekhez hatékony hirdetések kellenek, a hatékony hirdetések alapja pedig a jó kreatív, a jó banner. És ha a banner rossz, akkor lehetek én akármilyen jó felület, a hirdető csalódni fog, és elhiszi, a bannernek annyi, a bannernek vége. Persze, ha rosszul csináljuk...

Fontos tehát, hogy hatékony legyen hirdetésünk. Ne féljünk erre költeni, és ha kell, teszteljünk több változatot is!

Mi is ezt fogjuk tenni most egy projektnél. Nekünk sem mindegy, mennyire sikeres az ügyfelünk.”

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Vén Csataló
2013. január 15. 14:37
Bullshit. A banner (display hirdetés) szart se ér.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!