Vészjósló orosz válasz: az ukrán rakétázás radikálisan megváltoztatja a konfliktus lényegét
Marija Zaharova szerint semmilyen csodafegyver nem képes befolyásolni a háború menetét.
A Rock the Vote fiatalok százezreit veszi rá, hogy regisztráljanak és szavazzanak. És mindezt hogy? Zenével, celebekkel, a legmodernebb technológiákkal és lokális szervezéssel.
„A Rock the Vote 1990-ben jött létre pártfüggetlen szervezetként, aminek az a célja, hogy ezt a korosztályt segítse abban, hogy érdekeit érvényesíteni tudja. A »Democracy Class« programjuk keretein belül fiatalok százezreit veszik rá, hogy regisztráljanak és szavazzanak. És mindezt hogy? Zenével, celebekkel, a legmodernebb technológiákkal és lokális szervezéssel.
A siker elég átütő: 2008-ban rekordmennyiségű, 5 millió fiatalt regisztráltak, ebből 2.5 millió pedig a honlapjukról töltötte le a regisztrációs nyomtatványt. Ezzel a valaha legsikeresebb pártfüggetlen regisztrációs kampányt tudhatják maguk mögött. Ekkor Heather Smith volt az elnök, aki korábban már saját tanácsadó céget alapított. Ez a Young Voting Strategies, ami arra specializálódott, hogy a pártoknak segítsen ehhez a korosztályhoz eljutni és növelni népszerűségét ellátva őket kutatási eredményeikkel és elemzéseikkel, a két szervezet ma már szorosan együttműködik.
Ezeken kívül koncertsorozatot is szerveznek minden választás előtt. A legeslegelső kampányukhoz Madonna adta az arcát, 2004-ben Snoop Doggal és Fall Out Boy-jal indultak neki turnéjuknak.
A 2008-as választásokra saját számuk is volt.
Ez pedig itt a 2012-es kisfilmjük a választások elé, amiben csupa ismert, népszerű sztár buzdít szavazásra, köztük is a legtöbbet a tinisztár Miley Cyrus látható (a fiúk pedig keressék a How I Met Your Mother főszereplőjét!). Na így kell elvinni a »fiatalokat« regisztrálni.”