Igazából tudtam, hogy váltanom kellene országot
Ehelyett ott rohadtam szinte minden magyar tévécsatornánál.
A trend az, hogy a médiakínalat egyre specifikusabb és nagyobb. Mit jelent ez a hirdetők és ügynökségek számára?
„Az évek tovább teltek, mi pedig 2011 elején elindítottuk a Whitereportot. A mediabrowser létrehozójaként biztosan állíthatom, hogy fogalmunk sem volt, hogy Magyarországon a mért médiumokon kívül több mint 8000 médium működik. A médiakínálat részét képezi 720 tévé, 200 rádió, 3000 site, 5700 lap, 160 mozi és 46 ezer köztéri tábla.
Innentől kezdve nem spekuláció tehát, hogy a gasztromédiumok burjánzanak. De gondolná, hogy 2012. második negyedévében az egészségtémákkal foglalkozó (B2C) médiumokból 150 van, és az online platformúak dominálnak köztük? Gondolta volna, hogy a kisállatokkal foglalkozó hobbimédiumok közt a sajtótermékek domináltak, és sokáig alig volt e témával foglalkozó site, holott milliós nagyságrendű törzset céloznak meg? Eszébe jutott-e, hogy ugyan (még) nincs kutatási adat az egyházi médiumok médiafogyasztásáról, de nem túl kockázatos kijelenteni, hogy a hívőknek szóló üzenetek jó eséllyel »átmennek«, ráadásul több mint 300 ilyen vallási-egyházi médium (tévé, rádió, lap, site) üzemel?
A trend az, hogy a médiakínalat egyre specifikusabb és nagyobb. Mit jelent ez a hirdetők és ügynökségek számára? Targetáljon a törzsek szerint (is): a macskafanatikusokra, a katolikusokra, a hírfreakekre vagy a csecsemők anyukáira. Félréértés ne essék, nem a mainstream ellen kampányolok, hanem amellett, hogy a két stratégia megfér egymás mellett. Hogy a full coverage tematikus is lehet: egy törzsi szintű full coverage, ha egy törzs tagjait minden lehetséges platformjukon elárasztunk az üzenetekkel.”