Kisállattartók, katolikusok, környezetvédők

2012. október 08. 15:02

A trend az, hogy a médiakínalat egyre specifikusabb és nagyobb. Mit jelent ez a hirdetők és ügynökségek számára?

2012. október 08. 15:02
Incze Kinga
Médiapiac

„Az évek tovább teltek, mi pedig 2011 elején elindítottuk a Whitereportot. A mediabrowser létrehozójaként biztosan állíthatom, hogy fogalmunk sem volt, hogy Magyarországon a mért médiumokon kívül több mint 8000 médium működik. A médiakínálat részét képezi 720 tévé, 200 rádió, 3000 site, 5700 lap, 160 mozi és 46 ezer köztéri tábla.

Innentől kezdve nem spekuláció tehát, hogy a gasztromédiumok burjánzanak. De gondolná, hogy 2012. második negyedévében az egészségtémákkal foglalkozó (B2C) médiumokból 150 van, és az online platformúak dominálnak köztük? Gondolta volna, hogy a kisállatokkal foglalkozó hobbimédiumok közt a sajtótermékek domináltak, és sokáig alig volt e témával foglalkozó site, holott milliós nagyságrendű törzset céloznak meg? Eszébe jutott-e, hogy ugyan (még) nincs kutatási adat az egyházi médiumok médiafogyasztásáról, de nem túl kockázatos kijelenteni, hogy a hívőknek szóló üzenetek jó eséllyel »átmennek«, ráadásul több mint 300 ilyen vallási-egyházi médium (tévé, rádió, lap, site) üzemel?

A trend az, hogy a médiakínalat egyre specifikusabb és nagyobb. Mit jelent ez a hirdetők és ügynökségek számára? Targetáljon a törzsek szerint (is): a macskafanatikusokra, a katolikusokra, a hírfreakekre vagy a csecsemők anyukáira. Félréértés ne essék, nem a mainstream ellen kampányolok, hanem amellett, hogy a két stratégia megfér egymás mellett. Hogy a full coverage tematikus is lehet: egy törzsi szintű full coverage, ha egy törzs tagjait minden lehetséges platformjukon elárasztunk az üzenetekkel.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!