Hoppá: van, amiben pártszimpátiától függetlenül is egyetért az „internet népe”

A XXI. Század Intézet októberi felmérésből kiderült, hogy a magyar közösségi média felhasználók számára fontos az emberi méltóság védelme és nem szeretik az álhíreket.

A közösségi média szép új világa, egy szép új közönség megismerést is hozhat.
„A másik meghatározó irány a közönség bevonódásának, elköteleződésének, tehát egyfajta kvalitatív irányú megértésnek a vágya. Ehhez a közösségi felületen realizálódó és megjelenő reakciók, lájkok, megosztások, kommentek, tartalmak jelentenek egy lépést. Vagyis a közösségi média szép új világa, egy szép új közönség megismerést is hozhat (rövid, a Digitália konferencián elhangzott prezentációm a téma kapcsán itt érhető el).
Kérdések sokaságát kell azonban itt felvetni és tárgyalni.