A marketing körei

2012. július 26. 10:39

A Shrek-ben (még az első részben) van egy jelenet, ahol Shrek magyarázza a Szamárnak, hogy az ogrék olyanok, mint a hagyma. Rétegesek.

2012. július 26. 10:39
Onlinemarketing blog

„Valahogy így van ez a marketingben is. Seth Godin írt ma egy remek bejegyzést erről, vagyis a marketing köreiről. Nem hosszú, érdemes elolvasni! A lényeg az ábrán látszik: a marketing első ránézésre nem több, mint a látható reklám. A többség számára a marketing nem is jelent mást, reklám=marketinggel. De van egy szint ennél mélyebben, majd még mélyebben... és így tovább. Ha azt akarod, hogy minden rendben legyen, akkor persze minden szinten rendet kell rakni, de sok esetben nem tudunk vagy akarunk foglalkozni ezekkel. Például nem csinálunk mást, csak indítunk egy kampányt, aztán lássuk az eredményt...

Ha nincs eredmény, akkor megpróbálunk történetet mesélni, rajongókat gyűjteni, közösséget építeni, árakciókat csinálni. Ha ott sem megy minden jól, akkor elkezdünk foglalkozni a terméktámogatással, használhatósággal - és végső esetben a terméket próbáljuk meg változtatni.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
imres
2012. július 27. 08:59
Aha. Mégsem olyan egyszerű az élet, mint ahogy a szerző az előző blogbejegyzésben írta.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!