Minek ide még egy reklámfesztivál?

2012. május 02. 15:19

Mi abban hiszünk, hogy az interneten kívül is van világ.

2012. május 02. 15:19
Marek Hlavica
Kreatív

„Mi volt a céljuk a PIAF-fal?

Kezdetben csak annyit akartunk, hogy a cseh reklámiparral megismertessük, hogy mit gondolnak máshol a kreativitásról és mit jelent máshol profi reklámosnak lenni. Sokan azt mondják, hogy a konferenciáknak végük, a személyes élménynek már nincs ereje, mert ha valaki tájékozódni akar, akkor körülnéz az interneten. Mi viszont abban hiszünk, hogy az interneten kívül is van világ.

Azért a fesztiválbiznisz mégsem működik úgy, ahogy öt-hat éve. Miért válassza valaki épp a PIAF-ot?

Azért nem működik úgy, mert mások a gazdasági feltételek. Tizenöt-húsz évvel ezelőtt a cseh ügynökségek fele járt Portorozba, vagy Cannes-ba. Ma jó, ha egy-két cseh reklámszakember jár el ezekre a fesztiválokra, illetve tavaly még a befizetett regisztrációt is sok ügynökség végül visszamondta. Az ok egyszerű: ezek a fesztiválok nagyon drágák. A PIAF ellenben a hazai és a nemzetközi szakemberek számára is megfizethető, a tematika fókuszált és mindössze két napig tart. Ha megenged némi szerénytelenséget, a régióban még a Golden Drum sem kínál ilyen konferenciaprogramot, mint mi. A verseny részében még előttünk járnak, de ezen dolgozunk.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!