Miért hisz a fellációban a Szállásponthu?

2012. április 12. 14:39

Utazni és szexelni egyszerre, az maga a mennyország. Ebből a mély emberismeretet feltételező gondolatcsírából bontakozhatott ki a Szállásponthu tavalyi reklámfilmje.

2012. április 12. 14:39
Román Balázs
Kreatív

„Feszült papokon és az elhajlástól rettegő jobbikos parlamenti képviselőkön kívül minden ember szeret, vagy szeretne szexelni. Ahogy utazni is mindenki szeret, vagy szeretne. Utazni és szexelni egyszerre, az pedig maga a mennyország.

Ebből a mély emberismeretet feltételező gondolatcsírából bontakozhatott ki a Szállásponthu tavalyi reklámfilmje is, a szopós film, amely hetek óta ismét színesíti a reklámblokkokat. Nincs benne semmi vacakolás, nagyon egyszerű az üzenet: menj el nyaralni, és végre nyugodtan szopathatsz. A főszereplő egy család, gyerekkel. Az asszony először az autóban hajol rá az urára, de - haha - kiderül, hogy csak egy játékot vesz föl a földről, aztán jön a megoldás, a nyaralás, amikor a gyereket be lehet terelni a játszóházba, így gond nélkül mehet a cumi.

Nehéz ezzel a dologgal mit kezdeni, mert olyan ez, mint amikor egy elegáns üzleti ebéden valaki böfög egy óriásit, fingik egyet, és azt kiabálja, hogy kakapisakakapisa, majd rezzenéstelen arccal ül tovább az asztalnál. Az asztaltársak csak néznek, nem tudják, hogy a böfögős most provokálni akar, vagy tényleg ennyire bunkó, vagy csak üzent egy ismeretlen civilizációnak?”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!