Senkit sem érdekel, mi kerül a képernyőre

2012. április 17. 08:24

Amíg az elmúlt évekig minőségalapú volt a reklámfilmezés, most olcsó, Canon 5D-7D fényképezőgépekkel csinálnak filmeket, és még boldogok is tőle.

2012. április 17. 08:24
Ferenczy Gábor
Kreatív

„Min múlik, hogy egy gyártó vagy egy reklámügynökség idehozza-e a munkát? Nyilván fontos az ár.

A legfontosabb az ember és a technika legjobb elegye. Az elmúlt 17 évben most van a legerősebb gárdánk egy új art director vezetésével. Csak azt sajnálom, hogy ebben a gazdasági környezetben kevés a jó kihívás. Féltem a srácokat, tenni kell érte, hogy a fantáziájuk ne süppedjen bele a magyar realitásba. Éhesen várják a jó feladatokat, amiből most kevés akad.

Milyen megélned, hogy amikor elindultatok, piacvezetők voltatok, most pedig több cég között oszlik meg a piac? Te kikre gondolsz, amikor konkurenciáról beszélsz?

Mindenkire, akivel versenyeznünk kell egy munkáért. Nálunk policy, hogy minden esetben jogtiszta szoftvert használunk, viszont tudjuk, hogy a konkurenciáról nem minden esetben mondható el ugyanez. Mi nagy cégként jobban a figyelem középpontjában állunk, és nem engedhetjük meg magunknak, hogy problémák legyenek az ilyen dolgokból. Vannak, akik nem veszik ezt ilyen komolyan, így persze könnyű olcsóbbnak lenni.

Ma már otthon a saját gépére is bárki feltehet olyan szoftvereket, amelyekkel valamiféle utómunkát el tud végezni. Ez is konkurencia?

Komolyan nem. Jól fogalmaztál, valamiféle utómunkát. Azt sajnálom a legjobban, hogy amíg az elmúlt évekig minőségalapú volt a reklámfilmezés, most olcsó, Canon 5D-7D fényképezőgépekkel csinálnak filmeket, és még boldogok is tőle, hogy otthon próbálnak a színeken csavargatni, persze kevés sikerrel. Közben észre sem vesszük, hogy micsoda különbség van a korábbi évekhez képest. Csak nézzünk meg a reklámfilmeket, amelyeket néhány éve csináltunk, és látni fogjuk, hogy azok technikailag mennyivel jobbak voltak.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 3 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
adam
2012. április 20. 17:27
"az elmúlt évekig minőségalapú volt a reklámfilmezés," Nem teljesen mindegy, hogy mivel veszik fel a sok ötlettelen szart, ami elől menekül a néző?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!