Sok(k)csatorna

2012. április 11. 16:19

Őszintén megmondom, ennyire nem zavart még hirdetés, mint ami a YouTube-on van.

2012. április 11. 16:19
Berényi Konrád
Onlinemarketing blog

„Én is örömködtem, amikor elindult idehaza hivatalosan is a YouTube. De jó, végre kapnak pénzt az előadók, meg hirdetési lehetőségek, meg megállapodtak az Articsókával Artisjus-zal is, hurrá!

Azóta iszom én is a feketelevest. Őszintén megmondom, ennyire nem zavart még hirdetés, mint ami a YouTube-on van. A filmekre felrakott bannerek nem ritkán a lehető legrosszabbkor jelennek meg (kitakarva ezzel dolgokat), a pre-roll videók meg naná, hogy akkor futnak, amikor épp a háttérben csak elindítok valami muzsikát.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!