Online médiatervezés: tananyag evolúció

2012. március 23. 12:41

A piaci információk, kutatások, kreatív eszközök stb. változásainak követésén túl abban változott sokat az anyag, hogy a korai „kinyilatkoztató” formától elkezdett a közös gondolkodás felé tartani.

2012. március 23. 12:41
Ihász Ingrid
Rabbitblog

„Az is elgondolkodtató lehet, hogy online médiatervezést tanítok, amikor már több mint két éve a »másik oldalon« ülök. Valójában persze a tervezés továbbra is a munkám része, általános és egyedi ajánlatokat készítünk, hosszabb távú együttműködési terveket rakunk össze. (Időnként még saját kampányaim is vannak, szerencsére a komplexebb fajtából, ami most kifejezetten üdítő színfoltja az erősen más jellegű munkakörömnek.) Mindez bizonyos szempontból szűkebb, mint a korábbi tervezői munka, hiszen csak a CEMP-es felületekkel dolgozom napi szinten, más szempontból viszont tágabb, hiszen egy sor tartalmi, dizájn és technikai kérdésben is elmélyedünk, amiből a másik oldalon sokszor csak egy témalista és a hirdetések specifikációja látszik. Úgy gondolom, hogy az anyagnak kifejezetten jót tett, hogy a másik oldalt is megismertem.

A piaci információk, kutatások, kreatív eszközök stb. változásainak követésén túl abban változott sokat az anyag, hogy a korai »kinyilatkoztató« formától elkezdett – legalább bizonyos részeknél – a közös gondolkodás felé tartani. Nyilván lehet azt mondani, hogy már így kellett volna kezdeni, de azt gondolom, hogy kell valamennyi rutin ahhoz, hogy az ember ezt meglépje, illetve érezze, hogy mi mennyi ideig fog tartani. Pl. ha az egyébként kifejezetten kívánatos párbeszéd elviszi az időt, akkor hogyan lehet úgy húzni az előadás anyagán, hogy ne váljon rohanássá átugrált diákkal, illetve hogy hogyan beszéljünk többet, ha a közönséget az istennek sem sikerül aktivizálni. A képzéseket gyakorlati tervezési feladattal szoktuk zárni.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 3 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
rabbit
2012. március 26. 21:00
mondjuk nem nagyon értem, hogy ezt miért/miért ezt vettétek át. így meg is értem a hozzászólókat...
Akitlosz
2012. március 26. 21:00
Csatlakozok az előttem szólóhoz.
Winston Smith
2012. március 26. 21:00
Ez a cikk semmiről sem szól. Élménybeszámoló, hol járt, mit csinált. önmarketing. Tehát annak álcája alatt, hogy a merketingről van szó, tényleg a marketingről van szó, csak más értelemben, mint gondolnánk. Önreklám, önfényezés.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!