„Az egész rendszer addig működik, amíg az emberek aktívak az oldalon és elolvassák az itt generált tartalmakat. Pont ezt segíti elő a Timeline szerintem. Most hogy már több mint 800 millió ember használja rendszeresen (!) a Facebookot az ismerősi hálózataink lassan telítődnek. Kezdenek unalmassá válni a barátok kis cicákról és a vicces videókról szóló postjai. Eközben a legnépszerűbb márkák és oldalak folyamatosan azon küzdenek, hogy minél minőségibb tartalmakat gyártsanak a »hallgatóságuknak«. Dollár milliókat ölnek egy-egy kampányba. Külön filmeket forgatnak, játékokat szerveznek, stb… Ennek legtöbbször meg is van a haszna, mert egy-egy ilyen márka tényleg elkötelezett és aktív rajongókkal bír. Szerintem pont ezt ismerte fel a Facebook is. A céges Timeline nem azért rendkívüli mert real-time lesz az Insights vagy mert az adminok különböző jogosultsági szinteken használhatják az oldalt. Hanem azért, mert a márkáknak még több lehetőséget ad arra, hogy minőségi tartalmat gyártsanak. Ezzel pedig még tovább ott tartsák a felhasználókat az oldalon. Soha annyian nem nézték még meg Barack Obama megvásárolható bögréjét, mint amikor az amerikai elnök új Timelineján beállították a megszületését mérföldkőnek, amit az anyakönyvével díszített bögrével illusztráltak.”