Üzleti osztály a repülőn: nincs már igény az első osztályú jegyekre, a business viszont tör előre
Amerikában teljesen lemondtak róla, Európában még ragaszkodnak hozzá, csak az a kérdés, meddig.
A hagyomány és az innováció ötvözése biztosítja ugyanakkor a harmadik magyar porcelánmárka, a Herendi sikereit.
„A hagyomány és az innováció ötvözése biztosítja ugyanakkor a harmadik magyar porcelánmárka, a Herendi sikereit. A XIX. században az arisztokrácia és az uralkodói udvarok porcelánjának számító Herendi forgalmának zöme ma a világ luxuspiaci központjaiban, pl. az arab világban, Japánban, Oroszországban bonyolódik. Az innováció nem csupán a termékköre terjed ki – szinte minden nap születik valami új termék a manufaktúra falai között -, de a kommunikációs mix is kortárs: a Facebook-oldal és a honlap intenzív és interaktív használata mellett a márka saját magazinja, a törzsvásárlókkal való kapcsolattartás és az eseményeken való megjelenések is az eszköztár részét képezik. Mindezek eredményeképp a Herendi a kézi készítésű luxusporcelánok európai piacán immár vezető pozíciót foglal el, a francia Comité Colbert luxusipari szövetség pedig négy európai (nem francia) tagja egyikeként fogadta be – a fényképészeti ikon Leica, a Moser üvegárugyár és a Mont Blanc fémjelezte társaságba. Ez a szervezet épp azokat az értékeket díjazza és támogatja, amelyeket a Herendi is képvisel: a hagyomány és a modernitás együttélését, a szaktudást és a kreativitást, a történelmet és az innovációt.
Részben a Herendihez köthető egy friss magyar luxusipari fejlesztés is: a Leonardo Da Vinci által megalkotott, és napjainkban a Da Vinci-kód által közismertté tett, cryptex elnevezésű hengeres széfet számos vállalkozás gyártja a világon, de talán senki sem olyan nemes anyagokból és kivitelezéssel, mint a magyar Gordyus. Az asztali díszként, apró de fontos családi értékek generációról generációra öröklődő, nemes tárolójaként és védelmezőjeként is alkalmazható cryptexek immár Herendi porcelán elemekkel díszítve is megrendelhető – mellyel újabb szakma adódik a 14-hez, amelyek együttműködéséből három hónap alatt megszületik egy-egy ilyen kézműves termék.”