Russia Today

2022. március 1. 19:56
Az Európai Bizottság még vasárnap jelentette be, hogy betiltja a Russia Today (RT) néven működő orosz tévécsatornát.
2022. február 3. 15:45
A németek szerdán blokkolták a Russia Todayt, mire csütörtökön Moszkva leállította a Deutsche Welle adását.
2021. december 1. 9:04
A külügyminiszter szerint a nagyhatalmak bírálják Kínát és Oroszországot, miközben nagy üzleteket kötnek velük, amit igazi képmutatásnak tart.
2021. március 12. 17:24
Daniel Lange a Russia Today egykori riportere szerint arra is felkérték, hogy „óvatosan készítsen képet a megerősített katonai jelenlétről” a berlini Charité kórházban.
2021. március 2. 7:05
Deutsche Welle, Szabad Európa Rádió, Russia Today, CGTN: ha tetszik, ha nem, mind állami propagandamédiumok. Mind puszta eszköze a puha erő külpolitikájának.
2020. augusztus 17. 17:15
Az elnök még délelőtt arról beszélt, hogy nem lesz új választás Fehéroroszországban, amíg meg nem ölik.
2020. július 9. 17:34
A szóvivő a történteket „a szólásszabadság durva elfojtásának” és a „másképp gondolkodás elleni harcnak” nevezte.
2020. június 27. 10:48
A külgazdasági és külügyminisztert az immáron véget ért veszélyhelyzetről és a különleges jogrendről kérdezték.
2020. június 4. 9:16
A szociológus a „Black Lives Matter” szlogen apropóján elmélkedik a Russia Today hasábjain.
2020. május 11. 15:01
Hogyan váltunk a birkák nemzetévé? – teszi fel a kérdést a brit szerző a Russia Today hasábjain.
2019. augusztus 14. 15:10
Éppen előzött a tűzoltóautó, amikor a mellette lévő gépjármű kigyulladt.
2017. november 30. 14:17
Válaszul arra, hogy megvonták a Russia Today amerikai kongresszusi belépési engedélyét, az orosz parlamentből is kitilthatják a külföldi ügynöknek minősített sajtóorgánumokat – jelentette ki az Állami Duma elnökhelyettese csütörtökön.
2017. november 16. 13:27
Pintér Sándor belügyminiszterhez fordul a Momentum Mozgalom, amiért az UPC csatornakiosztásában megjelent a Russia Today, ezzel pedig szerintük „az orosz propaganda nyíltan és kendőzetlenül megjelent Magyarországon” – adja hírül a HVG.
Ki a hibás?
2017. november 1. 15:14
Szergej Rjabkov orosz külügyminiszter-helyettes szerint bár országa „megpróbálja visszatéríteni a valóságba” Washingtont, az Egyesült Államok jelenleg semmit nem tesz meg a kétoldalú kapcsolatok javításáért.
FARA-para
2017. szeptember 16. 12:09
Az orosz állami tulajdonú RT hírszolgáltatót arra kötelezik, hogy külföldi ügynökként regisztráljon az Egyesült Államokban. A lépéssel a 2016-os elnökválasztás esetében is felmerülő orosz propaganda befolyásának csökkentését kívánják elérni.
2017. szeptember 14. 11:03
Vizsgálatot indított az FBI két oroszok által támogatott médiaszervezet ellen Amerikában – adta hírül szerdán a Los Angeles Times. A cikk szerint a Russia Today és a Sputnik News a 2016-os amerikai elnökválasztási kampány során egy orosz titkosszolgálati művelet részei lehettek.
2017. május 31. 7:55
Felvetődik a kérdés, az Amerika nagy barátjaként számon tartott neoliberális elnök Mexikóját egyáltalában le lehet-e festeni demokráciának akkor, amikor a ránk 2010-től ragasztott jelzők közül a legnépszerűbb az autokrácia.

összesen: 34 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 következő utolsó