Most akár öné is lehet Michael Schumacher utolsó Ferrarija
A hétszeres világbajnok német autóversenyző ezzel a kocsival nyerte utolsó Forma–1-es futamát, amit most a Sotheby’s elárverez.
A két versenyző már alá is írta a következő évekre szóló szerződését.
Bár jelenleg téli szünet van a Forma-1-ben, azért mégis történt pár érdekes dolog a száguldó cirkusz háza táján. A Mercedesnél például új szerződést írt alá Toto Wolf, így a csapatot 2014 óta irányító, szakember, akivel hét egyéni és nyolc konstruktőri világbajnoki címet nyertek, várhatóan 2026 végéig mindenképp marad – írja a Magyar Nemzet. Wolff mellett a technikai igazgató, James Allison is meghosszabbította szerződését a Mercedessel. A 2023-as sereghajtó Haasnál ezzel szemben leváltották a csapatfőnökött, Günther Steiner kontraktusát nem hosszabbították meg, helyette Komacu Ajao eddigi főmérnök vette át a vezetést.
A pilóták közül ketten is döntöttek arról, hol szeretnének versenyezni a jövőben.
Charles Leclerc meghosszabbította 2024 végéig szóló megállapodását a Ferrarival és olasz médiaértesülések szerint 2026-ig az olasz csapat kötelékében fog versenyezni.
„Boldogsággal tölt el, hogy még jó néhány idényen keresztül a Ferrari öltözékét hordhatom. Hároméves korom óta az volt az álmom, hogy a csapatnál versenyezzek. Egy barátom lakásából néztem a Monacói Nagydíjakat, és mindig a tűzpiros autókat kémleltem – idézte fel a monacói pilóta, aki 2016-ban csatlakozott a Ferrari Akadémiájához, és bízik benne, hogy a közösen átélt mélypontok után siker és csillogás következik. Továbbra is arról álmodozom, hogy világbajnok legyek a Ferrarival. Hiszek benne, hogy a következő években nagyszerű pillanatok várnak ránk, és sikerül boldoggá tennünk a szurkolókat” – fogalmazott Leclerc.
Pénteken pedig a Red Bull által megkörnyékezett Lando Norris szintén meghosszabbította szerződésé a McLarennel, és csapattársához, Oscar Piastrihoz hasonlóan – legalább 2026-ig a brit istállónál versenyez majd.