Egyre nagyobb a baj a közösségi médiában – a Facebook és az Instagram mégis mással foglalkozik
Ma Magyarországon a Facebook-csoportokban a legnagyobb kereslet a „cukor” nevű anyagra mutatkozik.
Marozsán Fábián világraszóló teniszsikere a közösségi médiában is lecsapódott. A magyar teniszező nevével új TikTok csatornák jelentek meg, nem mellékesen pedig 31 millió forintot keresett a sikerrel.
A spanyol Carlos Alcaraz elleni siker láttán egyre többen gondolják úgy a közösségi médiában, hogy a Marozsán név mögé bújva sok követőt szerezhetnek. Fábián eddig nem volt túlságosan aktív ezeken a platformokon, az Instagramon igen, ott
Nem meglepő, hiszen az év eddigi egyik legnagyobb teniszszenzációját okozta a római versenyen, és bár a következő fordulóban kikapott a horvát Coric-tól, a produkciója így is lenyűgöző. Fábián amúgy anyagilag is jól járt a spanyol legyőzésével, hiszen a legjobb 16 közé jutással, átszámítva 31 millió forint landolt a bankszámláján.
A pillanat, amikor Alcaraz gratulált a győzelemhez Marozsán Fábiánnak. Fotó: MTI/EPA-ANSA/Ettore Ferrari
A hirtelen jött népszerűségére jellemző, hogy valaki egy wikipedia-oldalt is készített neki (nem volt eddig), ám az oldalt végül törölték. Érdekesség, hogy a fabianmarozsan és a marozsanfabian domain név is szabad az interneten – egyelőre. Valószínűleg nem sokáig, hiszen ebben is jó üzletet látnak sokan. Sőt, rengetegen ebből élnek. Az egyik leghíresebb, Rick Schwartz, aki több más név mellett, 1997-ben 42 ezer dollárért vette meg egy diáktól a porno.com domain nevet. A diák boldog volt, hiszen egy héttel korábban 5 ezer dollárért jutott hozzá a névhez.
Persze Marozsán Fábiánnak egyszerűbb a helyzete, ha valaki megveszi a nevét tartalmazó domain nevet, megigényelheti a domain-t, persze csak egy bizonyos ideig. A legegyszerűbb persze az lenne, ha a menedzsmentje foglalná le gyorsan.
Nyitókép: MTI/EPA-ANSA/Ettore Ferrari