A 2011-ben alakult Magnus Aircraft Zrt. 2014-ben kezdte meg a munkát Kecskeméten, majd 2018-ban csábította át őket Pécsre az akkori városvezetés. A kisrepülőgépek gyártásával foglalkozó vállalat Magnus Fusion néven egy olyan hagyományos, robbanómotorral ellátott járművet fejlesztett, ami képes a műrepülésre, azaz teljesíti a plusz négy és mínusz két G terhelhetőségre vonatkozó értékeket.Saját fejlesztésű, szénszálas kompozitanyagának köszönhetően a géptest egyszerre olyan erős és könnyű, hogy mindössze 410 kilogrammos súlyával belefér az ultra light kategóriába, miközben a szakítószilárdsága olyan nagy, hogy a hatszáz kilogrammos light sport, sőt a 750 kilós very light sport gépkategória terhelhetőségi követelményeit is teljesíti.
A gép egyik kétségtelen előnye, hogy klasszikus 95-ös benzinnel üzemel, ezáltal nagyon alacsony az üzemeltetési költsége. Óránként 16-18 litert fogyaszt, amit úgy is mondhatunk, hogy nyolc litert eszik száz kilométeren. Hozzávetőlegesen 45-50 euró/óra költséggel üzemeltethető, amit nem sokan tudnak lekövetni.
Boros László korábban a Makronómnak adott interjújában úgy írta le a gyártást, hogy a magyar piac egyelőre nem olyan jelentős, hogy ezért egy egész gyártóüzemet működtessenek. Gyártói kapacitásuk nagy részét a repülőgépük kompozitelemeinek előállítása teszi ki, amelyeknek a végösszeszerelése már az adott kontinensen valósul meg. Az Európába szánt Fusion repülőgépek teljes mértékben Magyarországon készülnek.