Az elektromos autók gyártóját már korábban is érte kritika a szervizközpontjai miatt. Tavaly a Vox arról számolt be, hogy a Tesla-tulajdonosok több ezer panaszt nyújtottak be a Szövetségi Kereskedelmi Bizottsághoz a késésekkel, szervizzel és alkatrészekkel kapcsolatos problémák miatt. Az egyik Tesla-vezető azt állította, hogy egy szervizlátogatás után döglött egeret és patkánymérget találtak az autó csomagtartójában.
A szerviz visszahozza a Tesla járművek árcsökkentéséből származó veszteséget?
Az előző évben a Tesla arról számolt be, hogy a javításokat, a töltést és a biztosítást is magában foglaló szolgáltatásai több mint 6 milliárd dollár (több mint 2150 milliárd forint) bevételt generáltak – jelentette a Bloomberg.
Ahogyan többek közt a Makronóm is megírta korábban –, ez év januárjában a Tesla drámai ármérséklésbe kezdett: a vállalat az Egyesült Államokban közel 20 százalékkal csökkentette a Model Y SUV, tehát a legkelendőbb Tesla modell egyes változatainak ellenértékét. A társaság a legolcsóbb modellje, a Model 3 alapárát is csökkentette 6 százalékkal.
Március elején folytatta az akciózást a Tesla, és újra olcsóbban kínált néhány típust. Az alap Model S most 89 990 dollárba (hozzávetőleg 33,7 millió forintba) kerül, ami 14 százalékos csökkenés az év elejéhez képest, míg az alap Model X-ért 99 990 dollárt (mintegy 38 millió forintot) kérnek.