Orbán: Már csak néhány óra, és még a Nap is másként fog sütni Brüsszel felett
A nyugati világ egy patrióta, békepárti, migrációt elutasító családpárti elnököt kapott Washingtonban – értékelt a miniszterelnök.
Néhány napja a portugál fővárosban rendezték meg a technológiai világ egyik fontos seregszemléjét, a Web Summit konferenciát, amelyre – a legjobbak közé – hat magyar innovatív cég is kijutott. Lisszabonban ezúttal 160 országból több mint 71 ezer látogató és több mint 2000 nemzetközi média-képviselő vett részt. Az egyik magyar fejlesztés az online vásárlásnak adhat új lökést.
A friss beszámoló szerint a nemrég véget ért Web Summiton olyan ismert személyiségek is megjelentek, mint Eva Longoria színésznő, a WHO Foundation elnöke, Toto Wolff, a Mercedes AMG Petronas F1-csapat főnöke, Ránija jordán királyné vagy éppen Olena Zelenska, az ukrán elnök felesége is.
A hatalmas technológiai cégek mellett idén nem kevesebb, mint kétezer-háromszáz startup is bemutatkozhatott.
Ezek közé hat magyar startupnak sikerült bekerülnie. A vg.hu beszámolója szerint például a Smuc.io magyar startup csapata azzal került be a világ leginnovatívabbjai közé, hogy a világon elsőként oldotta meg a videós (legyen az élő vagy felvett) reklámokból történő azonnali online vásárlást – akár több ezer weboldalon és akár 50 közösségi oldalon egy időben.
Az értékesítés mellett a megoldás egyebek mellett használható adománygyűjtésre, tájékoztatásra, rendezvények, aukciók közvetítésére is. A projektről korábban a Makronóm is beszámolt:
A Smuc egy nemzetközi szakemberekből álló e-commerce és ad tech (azaz digitális hirdetéstechnológia) megoldást fejlesztő IT cég, amely a nagy világmárkák, webshopok, médiakiadók és marketingügynökségek számára kínál egy új marketing- és hirdetési eszközt.
A Smuc tehát – a fejlesztők szerint –
A videólejátszó hatalmas előnye, hogy beágyazható bármilyen webshopba vagy weboldalba fejlesztői tudás nélkül is, továbbá online display hirdetésként is terjeszthető.
A Smuc player nagy előnye, hogy az ügyfeleknek nem feltétlenül kell új tartalom gyártásával bajlódniuk, hiszen bármilyen videós tartalmat (egy link bemásolásával akár YouTube-ról, Facebookról vagy Vimeóról) egy kattintással vásárolható hirdetéssé alakíthatnak.
A Smuc a Web Summit szervezőitől néhány startup egyikeként megkapta az „Impact Startup” minősítést is, amelyet csak azok a cégek érdemelnek ki, amelyek innovációja hozzájárul az ENSZ 17 fenntartható fejlesztési célkitűzésének (SDG) egyikéhez.
Bár a megoldás alapvetően az online vásárlás egyik újfajta eszköze, azonban a környezetvédelmi szempontokat is szem előtt tartva tudatosabb vásárlásra ösztönöz.
Mivel a videós tartalmak megtekintésekor a vásárló jobban megismeri a terméket – tudja, mit rendel meg, szemben egy normál webshopos vásárlással, ahol tulajdonképpen egy kép alapján vásárol –,
Ezen túl a Smuc felhőtechnológiájának használata sokkal kevesebb energiaszükséglettel jár, mint a streamingszolgáltatóké.
Olvassa el korábbi hírünket az innovációs forrásaink elosztásáról.
Képeink forrása: https://www.facebook.com/WebSummitHQ