A 36 hónapos program az iparágon belüli növekedés érdekében összekapcsolja a technológiát a kreativitással, ezzel új üzleti lehetőségeket teremtve, valamint a termékek és szolgáltatások értékesítését és exportálását felgyorsítva. A résztvevők elvégeznek egy célzott digitális képzést a program keretein belül, mely a vállalkozásukhoz kapcsolódó kulcsfontosságú technológiai tudást biztosítja számukra, így modern, fejlett résztvevői lehetnek a piacnak.
Kapaszkodó lehet a jamaicai gazdaságnak a kreatív ipar fejlesztése
A kezdeményezés mögé több nagyvállalat is beállt, mint például az Inter-Development Bank (IDB), a Development Bank of Jamaica (DBJ) és a Tourist Enhancement Fund (TEF), akik összesen 196 millió dollárt biztosítottak a résztvevők számára.
Jamaica mai napig nagy adóssággal, munkanélküliséggel, szegénységgel és bűnözéssel küzd, a gazdaság pedig főként az idegenforgalomra támaszkodik, azonban a járványhelyzet ezt is megroppantotta. Éppen ezért vezették be ezt a kulturális gazdasági programot, mert valós potenciált látnak a kreatív iparban
– mondta a Kingston Creative ügyvezető igazgatója, Andrea Dempster Chung a program indítás során.