A GVH még májusban közölte, hogy 200 millió forintos bírságot szabott ki, és mintegy 4 milliárd forint összegű jóvátételre kötelezte az eMAG online áruház üzemeltetőit. A hivatal 2014 júliusáig visszamenőleg vizsgálta az eMAG webáruház több száz kampányát érintő akciótartási gyakorlatát, amelyről megállapította, hogy tartósan tisztességtelen volt a fogyasztókkal szemben. Az eMAG májusi közleményben megerősítette a GVH-val kötött megállapodás tényét, és arról is beszámolt, hogy kifizetik a kirótt bírságot, minden vásárlójuknak 3 ezer forint értékű kupont biztosítanak, továbbá a hazai kis- és középvállalkozások online értékesítési tevékenységét több mint 4 milliárd forint értékű programmal segítik.
Az eMAG mostani közleményében kiemelte, időkorlátozás nélkül jutalékmentes értékesítésre ad lehetőséget az eMAG Marketplace-en az Értékesíts hazait az eMAG-on! programhoz kapcsolódó non-profit szervezetek, alapítványok, illetve a csatlakozásukat megelőző lezárt pénzügyi évben nettó 100 millió forintnál kisebb árbevételű, magyarországi székhelyű, belföldön termékeket előállító vállalkozások számára.