A Travel Corporation 40 utazási márkát foglal magába: utazásszervezőket, szállodákat és közlekedési vállalatokat. Összesen 70 országban, 40 irodával vannak jelen szerte a világon és nagyjából 1,9 millió utazót szolgálnak ki évente.
A vállat egy ötlépcsős tervben szeretné megvalósítani a karbonsemlegességet és ezzel további erőfeszítéseket tesznek a fenntarthatósági céljaik elérése érdekében. A TTC a TreadeRight Alapítvánnyal közösen fektet be a Vesta és a GreenWave elnevezésű projektekbe.
A Vesta projekt az óceánok természetes erejének kiaknázására épít, mellyel csökkenthető a légkör szén-dioxid tartalma. A GreenWave nonprofit szervezet célja a regeneratív gazdálkodási technikák fejlesztése, annak érdekében, hogy kék szenet hozzanak létre.
Az átláthatóság érdekében a TreadRight létrehozta az Impact Hubot, ahol az érdeklődők nyomon követhetik a társaság által kitűzött 11 fenntarthatósági cél előrehaladását. Emellett az Impact Hub tippekkel is szolgál az utazók számára, hogy hogyan tudnak ők is részt venni a célok elérésében.
A TTC már 2015-ben elindította a fenntarthatósági stratégiáját öt szempont szerint: az utazásokból és üzleti tevékenységekből származó kibocsátás mérése; csökkentési célok kitűzése 2022-ig, felesleges szén-dioxid eltávolítása a légkörből, a kibocsátások kiegyenlítése karbonkreditek vásárlásával, karbonsemlegességet elősegítő technológiák támogatása.
A vállalat azt tervezi, hogy a 2030-as karbonsemlegesség mellett 2025-ig a villamos energia 50 százalékát megújuló forrásokból szerzi be minden szervezetük számára.
A cikk szerzője Krakkai Alexandra.