Egy év eltelt azóta, hogy az Expedia Group meglepő bejelentést tett azzal, hogy Peter Kernt nevezte ki a seattle-i online utazási óriás vezérigazgatójának. A hír az utazási ágazat évek óta átélt legsúlyosabb válsága közepette jött. Kernnek nem volt egyszerű dolga, hogy igazolja a vállalat döntését, mégis úgy tűnik virágzó jövő elé néznek.
Kernek az volt az elképzelése, hogy a világ legjobb utazás technikai platformját irányítsa.
Egyre világosabbá válik, hogy ezt miként tervezi megvalósítani, az Expedia Group bemutatta fő márkája, az Expedia hatalmas átalakítását. Az új megjelenés mellett az Expedia továbbfejlesztett termékkínálatot vezet be, amely véleménye szerint jobban megfelel az utazók igényeinek és a világjárvány utáni világ által támasztott elvárásoknak.
Shiv Singh, 2020 decemberében csatlakozott az Expedia-hoz, ahol jelenleg vezető alelnök.
Az Expedia célja, hogy a fogyasztók útitársává váljon. A szolgáltatás az utazók minden lépésében segít, hogy megtervezzék és lefoglalják utazásuk minden elemét.
Az új irány
A vállalat teljes gondolatformáláson esett át. A hangsúly a vásárlásról áthelyeződött az ügyféltámogatásra, az út teljes egészére. Az ügyfelek körében kutatásokat végeztek, hogy megértsék az utasok motivációit, elvárásait, valamint megoldás keresés kezdődött a kritikus problémákra.
Ennek érdekében az Expedia frissítette mobilalkalmazását és webhelyét, például új kezdőképernyő-elrendezéssel, valamint repülések, szállások, autók és tevékenységek egyetlen platformon történő vásárlásának lehetőségével.
Az új útvonal-élmény lehetővé teszi az utazók számára, hogy az utazás minden részletét egy helyen, az alkalmazásban vagy az weboldalon kezelhessék. Új funkciók kerültek beépítésre: a foglalás szüneteltethető és visszatérhetnek kereséseikhez a „tervezés folytatása” funkcióval.
Új csomagot készülnek piacra dobni, amely minden szolgáltatást, beleértve az utazást, szállást és fakultatív programokat együttesen tartalmaz, előzetes fix árképzéssel. Szeretnék, ha az ügyfeleknek nyeresége származna a vállalat szakértelméből. Ezzel erősítve az ügyfélkapcsolati rendszert és a cégbe vetett bizalmat.
Teljes arculati frissítés
A logójának frissítésén túl az Expedia egy új szlogennel is debütál – „Fontos, kivel utazol” –, amely már az új kreatívokon látható is. A változást a márka elmúlt öt évének legnagyobb marketingköltése támogatja.
Az Expedia friss elkötelezettsége az online utazási iroda 25 éves múltjára épül, amely segít az utazások demokratizálásában. A megújult utazásszervező az ügyfelekre építve hatalmas motivációval és reményekkel indul neki a vélhetően már szabadabban utazható idénynek.
A cikk szerzője Szalga Bogi.