Kernek az volt az elképzelése, hogy a világ legjobb utazás technikai platformját irányítsa.
Egyre világosabbá válik, hogy ezt miként tervezi megvalósítani, az Expedia Group bemutatta fő márkája, az Expedia hatalmas átalakítását. Az új megjelenés mellett az Expedia továbbfejlesztett termékkínálatot vezet be, amely véleménye szerint jobban megfelel az utazók igényeinek és a világjárvány utáni világ által támasztott elvárásoknak.
Shiv Singh, 2020 decemberében csatlakozott az Expedia-hoz, ahol jelenleg vezető alelnök.
A Visa és a PepsiCo korábbi ügyvezetőjének véleménye szerint, az emberek minden eddiginél jobban vágynak az utazás élményére, hiszen régen nem tapasztalt megvonásban van részük. Ami minden utazót a tudatosabb utazás tervezésre késztet, hogy körültekintően válasszák meg kivel utaznak.
Az Expedia célja, hogy a fogyasztók útitársává váljon. A szolgáltatás az utazók minden lépésében segít, hogy megtervezzék és lefoglalják utazásuk minden elemét.
Az új irány
A vállalat teljes gondolatformáláson esett át. A hangsúly a vásárlásról áthelyeződött az ügyféltámogatásra, az út teljes egészére. Az ügyfelek körében kutatásokat végeztek, hogy megértsék az utasok motivációit, elvárásait, valamint megoldás keresés kezdődött a kritikus problémákra.
Ennek érdekében az Expedia frissítette mobilalkalmazását és webhelyét, például új kezdőképernyő-elrendezéssel, valamint repülések, szállások, autók és tevékenységek egyetlen platformon történő vásárlásának lehetőségével.
Az új útvonal-élmény lehetővé teszi az utazók számára, hogy az utazás minden részletét egy helyen, az alkalmazásban vagy az weboldalon kezelhessék. Új funkciók kerültek beépítésre: a foglalás szüneteltethető és visszatérhetnek kereséseikhez a „tervezés folytatása” funkcióval.
Új csomagot készülnek piacra dobni, amely minden szolgáltatást, beleértve az utazást, szállást és fakultatív programokat együttesen tartalmaz, előzetes fix árképzéssel. Szeretnék, ha az ügyfeleknek nyeresége származna a vállalat szakértelméből. Ezzel erősítve az ügyfélkapcsolati rendszert és a cégbe vetett bizalmat.
Teljes arculati frissítés
A logójának frissítésén túl az Expedia egy új szlogennel is debütál – „Fontos, kivel utazol” –, amely már az új kreatívokon látható is. A változást a márka elmúlt öt évének legnagyobb marketingköltése támogatja.