A bejelentés egy kulcsrakész önvezető rendszer kereskedelmi elérhetőségét jelzi. A rendszer egy szenzorkészletből áll, amely tizenhárom kamerát, hat radart, három nagy hatótávolságú LiDAR-t és hat rövid hatótávolságú LiDAR-t tartalmaz. A számítási rendszer, az EyeQ5 felügyeli az érzékelőket és a szoftvereket. Továbbá létezik egy szabadalmaztatott autonóm jármű-térképészeti megoldás – biztonsági és redundancia rendszerekkel van ellátva –, amely jelenleg nagy felbontású térképekkel rendelkezik az Egyesült Államok, Európa és Ázsia néhány országa számára.
A Mobileye Drive lehetővé teszi a negyedik szintű önvezető autók kategóriájának működését, az Udelv pedig telepíti azt a Transporter járműveibe. A Mobileye technikai felügyeletével, és ez utóbbival is elérhető lesz az online történő szoftveres támogatás.
Szükségességét a munkaerőhiány indokolja
Az utolsó mérföldes szállítás a legdrágább terjesztési szempont, amely az áruk teljes költségének 53 százalékát teszi ki. Ugyanakkor a fogyasztók egyre több árut vásárolnak online, ami várhatóan 75–80 százalékkal növeli majd a városi utolsó mérföldes szállítások számát, és 36 százalékkal több szállító járművet igényel. A sofőrök egyre súlyosbodó hiánya pedig megnehezíti a vállalatok számára, hogy lépést tartsanak a felhasználói igényekkel. Ez egy olyan szolgáltatási modell, amely megérett a fejlesztésre.
Megköttetett az első előrendelés