„Mindig is vállalkozó szellemű voltam, az iskolában a csokoládé árusítástól kezdve egészen a saját ruhamárkám címkézéséig. A Level Up márka mögött is az a mentalitás áll, hogy folyamatosan növekedjünk és fejlődjünk, kihívásokat állítsunk magunk elé, és ugyan jöhetnek nehéz idők, de tartsunk ki és küzdjünk a céljainkért. Ez az üzenet pedig a mostani időkben aktuálisabb, mint valaha, úgyhogy nagyon örülök, hogy együttműködhetek egy olyan oldallal, mint a GoDaddy, ahol ugyanezzel a szemléletmóddal dolgoznak” – fogalmazott Cheavon Clarke, a GoDaddy hivatalos nagykövete.
Azt is hozzátette, hogy az értékesítésből befolyt összeget elsősorban hátrányos helyzetű fiatalok segítésére fordítaná, hiszen ahogy a márka neve is tükrözi, nem számít, hogy ki honnan származik, csak az a lényeg, hogy merjünk nagyot álmodni.
Sakshi Anand, a GoDaddy Egyesült Királyságért és Írországért felelős ügyvezető igazgatója elmondta, hogy évente több ezer profi sportoló versenyez nagyobb vállalatok szponzorációja nélkül. Az ő tehetséggondozásukban szeretnének segíteni és minden eszközt megadni, ami számukra a sikerekhez kell.
Az oldal más élsportolókkal is tervezi az együttműködést. Akiknek megvan az értékesítésre kínált termék ötletük, és csak az elkészítéshez, illetve a webshop elindításához szükséges idejük vagy készségük hiányzik.