Riadót fújtak Brüsszelben: rádöbbentek, hogy nagy a baj, és a magyar ötletbe kezdtek el kapaszkodni
Ráébredtek arra, hogy Európa nehezen tart lépést az Egyesült Államokkal és Kínával.
Folytatja áruházfelújítási programját a Praktiker, a barkácsáruház-lánc készül az otthonfelújítási program beindulására – közölte a vállalat szerdán az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a Praktiker átépítette budapesti, Bécsi úti áruházát, a mintegy 200 millió forintos beruházással folytatta modernizációs programját. A felújított áruház 100 embernek ad munkát.
A vállalat kiemelte, hogy várakozással tekintenek 2021 első negyedévére az otthonfelújítási program miatt, mert éppen azok a termékcsoportok után lesz visszaigényelhető a támogatás, amire a Praktiker kínálata épül. A barkácsláncnál
de egyre hangsúlyosabb az otthonszépítéssel és lakberendezéssel kapcsolatos termékek iránti érdeklődés is.
A Praktiker nettó 67,88 milliárd forintos árbevételt ért el 2019-ben, a közlemény szerint 1998-as hazai piacra lépése óta ez volt a legeredményesebb üzleti éve. Húsz áruháza van Magyarországon, és csaknem 1600 embernek ad munkát.
A nettó 190 milliárd forintosra becsült barkácspiacon a Praktiker 33 százalékos részesedéssel a második legnagyobb szereplő. A vállalat mintegy 340 beszállítóval dolgozik, a magyar beszállítók aránya meghaladja a 80 százalékot.
(MTI)