Dénes Rajmund Roland hozzátette: az ágazatokat tekintve a legnagyobb mértékű változás a bank, pénzügyi és az energia, közmű szektorban, valamint a logisztika, raktározás területén történt.
A szövetség által az MTI-nek eljutatott közlemény szerint a toborzásnál az online hirdetések a leghatékonyabbak, szórólappal és a nyomtatott sajtó segítségével főként a betanított és a szakmunka népszerűsíthető.
Betanított munkásokat, irodai asszisztenseket és call center munkatársakat szinte azonnal, szakmunkásokat 2-3 hét alatt tudnak találni, a mérnökök és az informatikusok felkutatásához azonban ennél több időre van szükség – olvasható az MMOSZ közleményében.
A szövetség 2010-ban alakult, 21 magyar tulajdonú HR szolgáltatóból és további hat támogató tagból áll, amelyek szintén magyar tulajdonú társaságok, így együttesen a piac kétharmadát fedik le.
(MTI)