A „ZSIGMOND DORA menswear” férfi divatmárka célja a magyar paraszti kultúra elemeinek modern kontextusba való átültetése, szezonális kollekciókon keresztül. A befektetést többek között márkaépítésre, a piaci ismertségének megerősítésére és a gyártási folyamatok fejlesztésére szeretné fordítani az alapító.
A Cukovy Europe Kft. 2020 januárjában jött létre prémium minőségű női és unisex tollkabátok tervezése, gyártása és értékesítése céljából. Magyar viszonylatban a CUKOVY kíván az első prémium tollkabát márkává válni, a tervek szerint a befektetést a CUKOVY márka ismertségének megerősítésére és a gyártási költségek finanszírozására fogják fordítani.
A tőkealap 2020 folyamán több alapítóval tervez befektetési szerződést kötni, célja, hogy 2021-re a legnagyobb kreatív ipari portfóliót építse fel Magyarországon.
A sajtóközleményben arra is kitértek, hogy a Hiventures és az MDDÜ közös egyetemi „startup képzéseket” indít, mely a divat- és designiparon belül innovatív ötlettel rendelkező csapatok sikeres vállalkozás indítását célozza meg, és melynek végén a kiválasztott projektek a Hiventures 15 millió forintos inkubációs befektetésében, valamint az MDDÜ szakmai támogatásában részesülhetnek.
(MTI)